May 27, 2010

Flagstaff

Gisteren mijn boekhouding gedaan van de Summum Tour (vandaag met FedEx opgestuurd), in de zon gezeten, languit en in slaap gevallen. Ik heb alle  HD Tour segmenten gisteravond opnieuw gemonteerd (nieuwe opnames en meer met mensen in het algemeen, zodat het voor alle USA reizen geschikt is). De aankomende 3 dagen uploaden zodat de "Bigfooters leden het kunnen downloaden. Ik ga zo mijn drinkwater containers bijvullen in de supermarket, en morgen de watertanks van de trailer (met 4 aaneengekoppelde waterslangen vanaf het huis). Ik zit nou in de bieb op het internet, emails lezen en verzenden, straks weer uitrusten in de zon......helaas, regen in nederland, hoorde ik....
On the Road Again, met dank aan iedereen die meezong...

2 comments:

Maressa said...

Ik mis hem nu al!
Maandagochtend zet ik hem op in de auto onderweg naar werk :)

Groetjes!

Hans Swets said...

Hi Maressa,
mijn indoktrinatie heeft dus gewerkt. Speel je thuis nou ook country of bluegrass muziek...?