July 5, 2010

Flagstaff

Ik ben de afgelopen 4 dagen bezig geweest met uitslopen van de bank (dient ook als slaapbank en tafel). De trailer heeft een houten parketvloer, maar waar de bank stond lag zeil en achterin de trailer, lag tapijt.
De vloer opnieuw gelegd, oud en nieuw (2 pakken) bij elkaar. Een flinke klus, ook vanwege de warmte. Ik werkte van 07.00-12.00 uur. Alles wat normaal binnen staat, stond buiten.
Ik heb een omkasting gemaakt, en daar bovenop een boekenkast
Uitzicht op mijn video apparatuur.
De Go West tour gemonteerd. Bigfooters club: Nieuwe videos: Huron dorp, Amish en Harlem Gospel. Vernieuwd: New York en Washington.
Volgende week begin ik met een nieuwe Summum tour.....

6 comments:

Ga met Jos(m)é said...

Hoi Hans,
Wel even werk maar de extra ruimte is wel prettig. Interessant stukje film over de kleedwijze van de Amish.
Veel succes met de volgende tour.
Groetjes José

Ga met Jos(m)é said...
This comment has been removed by the author.
Ga met Jos(m)é said...

Hoi Hans,
Dat ziet er nu veel ruimer uit. Lekker hoor en netjes gelegd. Groetjes José

elisabeth said...

Hallo Hans,
Je hebt een prima stukje werk geleverd. Leuk zo'n kijkje in je werkruimte.Makkelijk met de draaistoel kan je alle kanten uit.
Groetjes Els

elisabeth said...
This comment has been removed by the author.
elisabeth said...
This comment has been removed by the author.