January 6, 2011

Flagstaff, Jan 06, 2011

De eerste post van het nieuwe jaar.
Nieuwe layout voor de blog. Laat me weten of het bevalt.
Omdat het al een week lang elke nacht minimaal 12 graden vriest blijft de sneeuw van Dec 30 onveranderd liggen. Ik heb sinds 3 weken een 400 liter propaan tank naast de trailer. Gehuurd van de propaan dealer voor $1 per jaar. De dealer komt het vullen, ik hoef dus zelf niet meer met flessen naar hun toe. De propaan prijs is nu ook goedkoper, omdat ik meer afneem.
De laatste paar dagen flink aan video gewerkt. Ik heb een blu-ray brander online gekocht, en ik ben bezig om mijn bestaande videos naar High Definition om te zetten. Het resultaat (van 720x480 naar 1220x720p) valt me 100% mee.
"Life on the Rez" opnieuw gemonteerd, korter en meer to the point, denk ik. Bracht me terug in de tijd, wonen in Gallup en Fort Defiance.....Als alles af is, zal ik er een verslag van posten.
Ben bezig een nieuw web programma, Expression Web 4.0 te leren (ik heb altijd Frontpage 2002 gebruikt). Mijn websites onderhanden genomen.
Bigfooters club is dood, te weinig interesse. Ik heb nou een gratis link gemaakt naar mijn HD video's op Exposure room. (de link is HD video).

3 comments:

elisabeth said...

Hoi Hans,
Eerste indruk.Prima layout,rustig, grotere tekstvakken, waardoor het geheel overzichtelijker wordt. Betere verhouding tekst, foto's , sidebar rechts, met nog links en rechts ruimte die "stil" is.
Groetjes Els

Ga met Jos(m)é said...

Hi Hans,

Je hebt je duidelijk niet verveeld, de laatste tijd.
Ziet er strak uit. Duidelijk, maar naar mijn idee, misschien iets te zakelijk/donker voor een travelblog.
Je hebt nu wel echt de kleur van de foto's nodig voor de vrolijke noot.
Groetjes José

Hans Swets said...

Hallo Els en Jose,
Ik ben het met alletwee eens. Maar de verbeterde leesbaarheid en kader grote weegt zwaarder