July 14, 2011

110715 Fox Tours, deel 1

Jul 19, 2011, 2011: Visalia - Las Vegas
Om 08.00 gingen we weg. Koffie bij een truckstop op Highway 58. Lunch stop in Calico. Het was warm maar niet te.
We kwamen om 16.00 uur aan bij het hotel in Las Vegas.
Heet... Vanavond de avondtocht.


Jul 18, 2011, 2011: Modesto - Visalia
Yosemite!
 Picknick bij de Yosemite waterval
Mariposa Grove



Jul 17, 2011, 2011: San Francisco - Modesto
Vandaag bezoeken we Monterey en de 17 Mile Drive.



We gaan op zoek naar walvissen.....Yes! 2 Bultruggen.
17 Mile Drive

Jul 16, 2011: San Francisco
De stad zit dik in de mist. Eerst koffie bij de Starbucks.
Eerste stop bij het Civic Center
Alamo Square
Golden Gate Park
De Golden Gate brug was niet te zien, we zijn wel gestopt aan de Sausalito kant. Verder naar Fisherman's Wharf, Pier 43 1/2. Omdat de mist nog veel te dik was, heb ik het aan de mensen over gelaten of ze zelf kaartjes wilden kopen voor de havenboot.
De avondtocht gaat door: om 17.00 uur spreken we af in het hotel, eten op Pier 39. Na iedereen losgelaten te hebben aan de haven, en 4 liter wijn voor vanavond gekocht te hebben, ben ik met de chauffeur terug gegaan naar het hotel. Gerend, 45 minuten. Nu thee bij de Starbucks.
Eten op Pier 39
Wijn bij Treasure Island


15 Jul, 2011: San Francisco
Vanmorgen was een vuilniswagen om 04.30 uur containers aan het legen. 3 keer per week blijkbaar. Ik ben maar aan het werk gegaan. Het is niet warm in San Francisco. Mist over de hele stad and wind.
Ik ben nu aan het wachten op het vliegveld. Om 12.15 landde het vliegtuig, om 13.45 was de groep aanwezig. De kamers waren bij aankomst nog niet klaar, maar ik had al afgesproken met de concierge dat ze in een ruimte konden staan. Om 17.00 iedereen in de lobby, sleutels uitgedeeld, en koffers naar de kamers.
Morgen om 09.00 uur de stadstocht. Ik heb wat video's van dag sementen vooruit geplaatst, dan ben ik minder afhankelijk van een goeie internet verbinding. (De verslagen werk ik dan per dag bij, en natuurlijk aangevuld met foto's van de groep).


Jul 14, 2011: Flagstaff  - San Francisco
Om 05.30 uur opgestaan. De vloer bij de deur gevernist. Om 08.15 uur bij het treinstation, wachten op de shuttle naar Phoenix. 3 uur later op het vliegveld. Het vliegtuig heeft een uur vertraging. Om 17.15 uur met Supershuttle naar het hotel. Helemaal gaar. Naar mijn kamer, renkleding aan. Via Market Street naar Pier 1, langs de kade, met veel tegenwind naar Pier 32 1/1 en verder naar Broadway en Stockton. 45 minuten. Moe van lichaam, maar niet meer van geest. Lopend terug naar het hotel. Morgen weer een dag.

4 comments:

aldeol_ said...

China Town Dinner?

Hans Swets said...

Hallo Analena,
nee, geen Chinatown dinner (tenzij mensen het zelf doen).
see ya!
Hans

aldeol_ said...

Hi Hans,
Good idea with the videos ahead of the tour.
Take care
Annalena

Ga met Jos(m)é said...

Nog steeds water in Yosemite, zie ik. De walvissen hebben wij gemist.
Groetjes
José