December 18, 2011

Dec 18, 2011: Flagstaff

Er komt waarschijnlijk weer nieuwe sneeuw vanavond/vannacht.
Als ik de rest van mijn leven op een suptropisch eiland mag leven (met een zeilbootje) zou ik daar gelijk voor tekenen.
Hier nog geslaagde foto's vanuit een vliegtuig raam:
 
Donderdag gaan de hechtigen uit mijn kaak. Het moet daarna een aantal maanden genezen.
Een leuke video gevonden op het internet: talking dog


Ik moet nog een kerstkaart/of kerstvideo maken, maar iedereen al een mooie Kerst en een goed Nieuwjaar toegewenst!

2 comments:

Ga met Jos(m)é said...

een subtropisch eiland lijkt mij ook wel wat, maar dan met een motorboot.;-)

Anonymous said...

Hans de Kerst lijkt hier net voorjaar, dus geniet maar even van je witte Kerst, voordat t klimaat daar ook subtropisch wordt !
Ik ga iig met 65jaar in Spanje wonen (bij mijn zoon) wellicht kruisen onze paden daar dan weer !
We maken er wat van en dan is 't zo weer januari -2012-
Blessings Wilma