August 10, 2012

Jul 10, 2012: Burlingame (San Francisco)

Afgelopen woensdag de ANWB groep naar het vliegveld gebracht. Zelf met een hotel shuttle naar het Red Roof motel in Burlingame. Tot 13 augustus, dan komt tegen de middag de FNL groep aan en dan blijf ik met de groep in het King George hotel in San Francisco voor 2 nachten. Het motel ligt een paar minuten van de baai vandaan. Op de kade is een fiets/wandelweg daar heb ik gisteren hard gelopen.
Vandaag met de trolley naar het centrum van Burlingame gegaan. het ligt aan de andere kant van de 101 snelweg. Langs een weg gelopen daar met enorm hoge eucaliptus bomen en daar zag ik dit:
 Een Russisch orthodoxe kerk

2 comments:

elisabeth said...

Hoi Hans,
Het is de Russisch Orthodoxe
"Church of All Russian Saints"
Mooie kerk met die uivormige torens.
Heerlijk om langs het water te rennen. Geniet ervan.
Groetjes Els

Hans Swets said...

Hallo Els,
bedankt voor de kerk info.
Ik heb voor het eerst in hele lange tijd een vakantie gevoel. Heeft denk ik te maken dat ik vlak bij water (oceaan) ben. Dat ik het zoloang in een (hoge) woestijn heb uitgehouden, verbaast mezelf.