November 8, 2010

Flagstaff, Nov 08, 2010

Het is een maand geleden dat ik naar de blog gekeken heb, even wat afstand genomen. Het is 10 dagen heel mooi weer geweest in Flagstaff, maar er staat sinds gisteren een harde noordwest wind. Vorig jaar viel de eerste sneeuw november 18, zover is het nog niet. Ik heb op de video pagina links gezet voor de nieuwe versies van Washington, Niagara, New York en San Francisco (uitgebreid met nieuwe opnames), en een nieuwe video over oost Canada (Montreal, Ottawa, Quebec).
Ik ben de trailervloer aan het lakken, 3 lagen. Vanmorgen de tweede laag, nou moet ik het huis weer uit tot vanavond. Vertraging bij de tandarts, vandaag weer kontrole, waarom de linker stift speling heeft. Verder ben ik bezig om opnames die ik gemaakt had op het navajo reservaat in dv formaat om te zetten naar HD Divx.

1 comment:

Els said...

Hoi Hans ,
Ben benieuwd naar je video's van oost Canada. Ik heb in ieder geval genoten van de walvissen en de Niagara Falls, waar we zelf ook waren. Dit keer aan de Canadese kant. Je trailer wordt verblindend mooi met al die lagen verf. Even nog geduld. Er komt nog een stukje Amerika/Canada op je blog, maar ik ben nog druk bezig foto's op maat te maken voor onze site .