November 22, 2010

Flagstaff, Nov 22, 2010

Zaterdagavond begon het met regen, afgewisseld met hagel, zondag overdag  regen, hagel en natte sneeuw, en zondag nacht is er 2 centimeter droge sneeuw gevallen.
Vorig jaar was de eerste sneeuwval op Nov 18. Alle stoelen die buiten staan had ik een paar dagen geleden afgedekt met zeilen. 
Vannacht goed geslapen. Ik had vorig jaar auto geluid van de snelweg opgenomen, maar nog niet gebruikt) . Ik heb een audio file gemaakt van 30 minuten en die laat ik als "repeat de hele nacht afspelen. Het geluid is verkeer van ver weg, waardoor (net als in een vliegtuig) ik niet het gevoel heb dat ik in een gesloten ruimte zit.

1 comment:

Ga met Jos(m)é said...

Wel mooie plaatjes, maar toch.
Sneeuw, bah. Ze verwachten deze week ook hier sneeuw. Ik heb geen zin in winter.
Groetjes José