September 1, 2011

Sep 01, 2011: Flagstaff

Ik werd gisteren gebeld door Go West-San Francisco, of ik een tour kon doen, een gedeelte, in Canada.
Toronto en Montreal, Sep 05-10. Een andere gids doet de rest van de tour.
Vanmorgen weer gebeld door Go West. Het gaat door. 
Sep 6 met een nachtvlucht van Phoenix naar Newark, daar 45 minute later!, om 06.45 met een andere vlucht naar Toronto. Na de tour blijf ik van Sep 11-14 in Newark, Summum begint Sep 15. 

Ik ben 2 1/1 maand onderweg: van zomer naar vriesweer (Niagara, Grand Canyon, Bryce. Als winter concessie doe ik een trui en een paar t-shirts in mijn koffer.
Ik heb besloten op te houden met Facebook en Hyves. Te omslachtig en hoe ik leef (geen internet thuis) en werk, niet voor mij geschikt. Email, Skype,Voipbuster en mijn Blog: daar hou ik het bij.

3 comments:

Theo said...

Hans, veel plezier. Canada lijkt me ook heel mooi. Hopelijk ga je hier foto's ervan plaatsen.

Ga met Jos(m)é said...

Dat is goed nieuws. Goede reis en hopelijk ondervind je niet al teveel naweeën van Irene.
Groetjes José

Ga met Jos(m)é said...

Tijdens herdenking van 9/11 in NY. Dat zal héél indrukwekkend worden.