March 16, 2012

Mar 16, 2012: Flagstaff

Ik heb gisterenmiddag maar de parasol open gezet, het werd op een gegeven ogenblik te warm....
Maar, zondag komt er een storm: tussen de 10 en 20 centimeter sneeuw. #*%$#%#! Liever niet.
Ik doe zelf mijn belasting met software. Ik stel het altijd uit, maar gisteren, zodra ik opstond, ben ik begonnen. Na 2 uur werken was het klaar. Vanmorgen per email naar de belastingdienst gestuurd.
Voor 8 april een shuttle naar Phoenix gereserveerd en een vlucht van Phoenix naar San Francisco. 9 april komt de groep aan.
Mijn websites bijgewerkt en video's geplaatst (o.a herten)
http://www.hansswets.com/Files/Videos/Elk%20in%20Flagstaff/index.htm

en een nieuwe muziekpagina gemaakt..
http://hansswets.com/Files/Music/Music.htm

Ik heb via Amazon dit besteld: De Zoom H4N
Een stereo recorder met stereo ingebouwde microphones. (ook 2 ports voor externe mikes) Geen tapes, opnames op een SD kaart. Prima voor interviews.
Maar het is ook een 4-track audio recorder. Dat betekent dat ik bijvoorbeeld met mijn mandoline op kanaal 1 een rtime kan opnemen. En dan op kanaal 2 een solo, terwijl ik naar kanaal 1 luister. Een dan zingen op kanaal 3.... Daarna kan je alles samenvoegen tot een stereo bestand.
de 2 nieuwste opnames op mijn muziek pagina op die manier opgenomen.

1 comment:

Ga met Jos(m)é said...

Ik hoor wat Griekse invloeden?
Waar blijft de zang? ;)