March 30, 2012

Mar 30, 20112: Flagstaff

Ik ben bezig om de laatste serie school dvd's voor mmijn vrienden te kopieren. Ik moet het in real time down vanwege DVD beveiliging. Per DVD kost het me 9 uur.
De reden dat ik het doe: De kinderen worden gehomeschooled. De kosten voor de drie dvd series zijn hoog, en alleen in bruikleen. Dus voor elk kind moet diezelfde series weer opnieuw gehuurd worden.
Ik moet ze afhebben voor ik volgende week zondag vertrek naar San Francisco.
Daarom nu al 3 dagen van 7 uur s'morgens tot 10.00 uur s'avonds files gecopieerd.  (elke 40 minuten een komputer handeling).
Ik gebruik een oven timer die me waarschuwd wanneer de tijd om is, zodat ik ook andere dingen kan doen.
Gisteren was het warm genoeg genoeg om de voorjaarsschoonmaak te doen. (Mijn moeder deed dat altijd heel rigoreus. Iedereen moest naar buiten).
Vloer schoongemaakt en met Pledge beveiligt.
De was, (kleren en lakens) en bed opmaken (is een heel gedoe). de wasbak en het aanrecht schoon gemaakt. Het is hier in de hoge woestijn een konstant gevecht tegen stof die door de wind aangeblazen word.
Eergisteren propaan besteld. Zou volgende week komen, maar de truck kwam gisteren. 
Volgende week zondag morgen, weer een laag vernis op de vloer doen. Dat betekent om 04.30 opstaan. (kost me een uur) want ik moet om 07.00 met de shuttle bus van het Flagstaff trein station naar Phoenix. het drogen duurt  12 uur, vandaar dag van vertrek.

2 comments:

Ga met Jos(m)é said...

Heel wat werk, maar dan kan het ook weer een seizoen mee.

Anonymous said...

Hans doe jij de was(bak)alleen in het voorjaar ? bah-haha
Wens je een goede reis naar San-Francisco etc.
Warme groet,
Wilma