December 2, 2012

Dec 02, 2012: Groningen

Knie geblesseerd.
Ik had in Flagstaff al last gehad, maar ik dacht dat het weer genezen was. Vorige week zondag hard gelopen. En terug bij het huis had ik wat last. Toen ik de trap wilde oplopen merkte ik het goed, rechts kon ik geen gewicht op mijn been zetten. Als ik stond was er geen stabileit in mijn knie, steeds het gevoel dat onder en boven been met elastiekjes verbonden waren. Waarschijnlijk kruisband, maar hoe ernstig, hopelijk niet helemaal gescheurd....
Hoe is het nu?
Ik kan trap op 30 procent belasten. Wandelen gaat goed, moet wel mijn voet recht naar voren zetten en meer aandacht geven dan links met de wandel beweging.

3 comments:

Ga met Jos(m)é said...

Doe maar rustig aan zodat je snel weer 100% genezen bent.

Annalena said...

Ouch, how was unfortunate.
Take it easy and don't strain the knee.
Annalena

Hans Swets said...

Thank you, Annalena & Jose