January 5, 2012

Jan 05, 20112: Flagstaff

Zo, mijn eerste post van 2012!
Het is al 2 weken mooi weer in Flagstaff. S'morgens vroeg nog rond het vriespunt, maar vanaf 12 uur staat de zon zodanig dat ik in de luie stoel achter de trailer 3 uur lang kan zonnebaden in. En dat doe ik dan ook, regelmatig.
Afgelopen maandag nog een mini tand crisis. De tijdelijke afsluitdop van de inplant was s'avonds los geraakt. Gelukkig had ik het niet ingeslikt.
De volgende morgen de tandchirurg gebeld, ik kon om 09.30 uur langskomen. Bij kontrole bleek het tandvlees iets over de pin heen gegroeid te zijn. Reden: misschien heeft mijn vibrerende tandenborstel de dop los gemaakt (schroefdraad).
Met een mesje werd de ingang van de inplant weer vrijgemaakt en toen kon de dop er weer opgeschroefd worden.
Jan 25 ga ik op reis: Een kennis van mij opzoeken die op het Vancouver eiland woont. Feb 14 ben ik weer terug in Flagstaff. Camera en montage laptop neem ik mee....

1 comment:

Ga met Jos(m)é said...

LA helemaal van de baan?