February 28, 2010

Navajo Nation, jul 09, 2002

Gisteren een goeie dag.

Eindelijk uitgevonden hoe ik een video file uploaden kan naar mijn website!

De video files moeten in dezelfde folder zitten als de web file. Opent perspectieven.

Met Ellis Tanner en Zonnie Gorman geproken tijdens de Fair, er is geen interesse meer voor het youth forum tijdens de Navajo Nation president verkiezing, maar een video archief begint echter te worden. Goed, het is nog steeds praten en geen actie.

Laat in de middag en s’avonds een zware onweersbui. In de leunstoel op de voor veranda naar de bliksem gekeken. Ik moet betaald werk creeren. Straks weer naar de wasserette, alleen wassen, ik heb een drooglijn in de achtertuin. Luxe.

Ik kom nog maar 2 keer per week bij DNA langs, op dinsdag en vrijdag. Anya belt daar naar toe op dinsdag middag, ik doe me eigen werk op de computer en internet, en ik check met Anita of er iets te doen is. Video’s bijvoorbeeld, de lawyers werken op Navajo tijd. Manaja dus.

No comments: