February 28, 2010

Las Vegas, mar 01, 2007

Gisteren naar Las Vegas gereden. Na de winter in Gallup, zomer in Las Vegas. Precies het omgekeerde dus wat qua temperatuur aangenaam zou zijn.

Wat heeft het publiek televisie avontuur in Gallup gekost/opgeleverd? Fiancieele kosten: Het was een groot bedrag voor de zendtijd, en ik heb ook de cameramensen betaald. Mezelf niets. Nog een commercial gefilmd voor het Rehoboth ziekenhuis in Gallup. Financieel over de hele tijd kiet gespeeld. Levensonderhoud kosten en huur gingen natuurlijk gewoon door. Het heeft me wel veel energie gekost die ik had terug kunnen krijgen als het gelukt was, maar dat ben ik nou kwijt. Ik moet oppassen dat niet gevolg is dat ik geen risico's meer durf te nemen.

Dec 10, 2006
Met 7 Cities in Grants een commercieel kontrakt afgesloten,150 dolar per 30 minuten. Gedurende 3 dagen 1 uur per dag de ballon rally uitgezonden. Een zwanenzang.

Dec 01, 2006
Het is een langdurig gevecht geweest met Comcast, de kabel aanbieder, die alle kanalen in o.a New Mexico beheert. En ik heb het verloren, of liever gezegd, opgegeven. Ik had het geld en de energie niet om het tegen een leger huis advocaten op het hoofdkantoor in Chicago vol te houden. Ook de tijd dringt. Als ik volgende week nog steeds geen zendtijd heb, heeft het geen zin de ballon rally te filmen. 3 mensen getraind in camera werk.

No comments: