February 28, 2010

Mijn Camper, mei 10, 2005


Een Camper gekocht. Ik heb ook een andere, zware auto nodig. Het viel niet mee, ik ben 2 weken bezig geweest. Eindelijk. Een Ford F350 met 110.000 mijlen, diesel, handmatig. 6000 dollar. Toad zegt dat het een goeie prijs was, aangezien het een diesel is kan de motor nog wel 100.000 mijl mee. Ik kan eindelijk weg.

12 meter lang. Met toilet, douchekop boven een bad (te small voor mij), gas fornuis,
gasstel, aanrecht, een queen size bed. Verwarming door hete lucht (van Propaan gas), koeling door Airco, een grote luifel aan de deurkant, en veel ramen die open kunnen. Overal stopcontacten.

Een vrouw belde me, had mijn listing gezien in Mandy's. Ze geeft les in houtbewerking, ze wil een DVD laten maken en die dan op haar cursussen verkopen. 2000 dollar. Doen dus. Ik ga met de Ford 350 en de motorhome naar Strawberry, vlakbij Prescott. Eerste keer rijden met een lange aanhanger. Scary.

No comments: