February 28, 2010

Los Angeles, sep 11, 2001

Vandaag was het einde van de grootste tour van het jaar, 40 mensen. Vanmorgen om 05.30 uur van weggereden van San Diego. Op het moment dat ik op de luchthaven van Los Angeles bij de balie stond om de group in te checken, vlogen de vliegtuigen door de Twin Towers in New York.

Maar dat we wisten we pas een uur later, toen ik met iedereen in de lobby stond van het Sheraton hotel,net buiten het vliegveld, om op de TV te kijken wat er aan de hand was. Op het moment zelf werd me alleen verteld dat we niet inchecken konden. In de Sheraton gelijk aan het bellen gegaan. Ik had vervoer, kamers en een hotel nodig. We konden in het motel in Anaheim waar we de eerste nacht geslpen hadden kamers krijgen, een oke gekregen van de bus maatschappij en de tour operator in Miami.

De gasten wat paniekerig, ik zei tegen ze dat ik in ieder geval bij ze zou blijven tot ze weer terug naar Nederland konden. Dat bedaarde iedereen

No comments: